2011. augusztus 10., szerda

Egy szuper nap, amelyben természetesen a smink dominált - This was a great day, and of course make-up dominated it! :)

Nos, nem is tudom hol kezdjem el először mesélni a mai napon történteket.
Még majdnem egy hete történt, amikor Amanda facebook-os oldalán (itt azért megadom a blogjának a címét is -( http://amandathebeautyadviser.blogspot.com/) észrevettem, hogy egy sminkes versenyt írt ki. Én már azóta tervezgettem, gondolkoztam, és persze vártam az ihletet, hogy ugyan mit is kéne alkotni, vagy éppen meglévő sminkről képet küldeni neki. Úgy döntöttem, hogy inkább egy új sminket készítek, és nem próbálom meg mégegyszer lekoppintani egy korábbi make-up-omat. De eddig se ihlet, se ötlet nem jött. A múzsa ma csókolt homlokon. :D Ezért is döntöttem úgy, hogy egy lilás, ciklámenes sminket készítek el. Tehát ez lesz a mai nap FOTD-je.

Mialatt készülődtem, és ötletbörzét tartottam magammal, majd csengetett a postás, aki csomagot hozott nekem. Hirtelen dejavu-érzésem lett-teljesen karácsonyi hangulatba kerültem, pedig december még messze van. Mi is jött nekem? - természetesen a várva várt selyemport és glitter készlet (24 db-os), illetve a körmökre való strasszok. El sem hittem hirtelen! Így kénytelen voltam kipróbálni rögtön 2-féle színt is, egy glittert és egy selyemport a készletből.

Jah, el ne felejtsem, készült mára egy körmös bejegyzés is. Kezdem azzal mert az a legrövidebb, és utána jöhetnek az érdekességek.

1. NOTD
A múltkor ugye egy kép erejéig írtam arról, hogy az akciós Essence lakkok közül sikerült egyet beszereznem. Ő lenne a Multi Dimension XXXL, '72 Found My Love' árnyalata. A színe leginkább ilyen levendulás árnyalatú nekem, és pasztell. Ebből is ajánlatos a 2 réteg (igaz, én most csak 1-et vittem fel).
Végezetül pedig erre, mint fedőréteget, egy glitteres fedőlakkot használtam az Essence-től újfent (őt is akciósan vásároltam).

Először 2 kép az alanyokról:





2. Selyemporok és glitterek
Az ebay-en kb. másfél hete vettem egy 24 színből álló glitter és selyempor kollekciót. Nagyon szép színek találhatók a kollekcióban. Őszintén bevallom, a képről nem tűntek ennyire reménytelinek, de élőben teljesen megváltozott a véleményem. 
Mindenesetre, beszéljenek a képek! :)










Illetve még egy fotó következik a strasszokról:



3. FOTD- 'Deep Purple'
Amint a bejegyzés elején is említettem, most pedig jöjjön a nap sminkje. Amanda, vagyis Virág játékára készült. Remélem tetszeni fog Nektek! :)
(Sajnos a képek nem a legjobbak, és fotogén sem vagyok, de azért a színeket viszonylag jól visszaadják az elkészült fotók.)






És amiket felhasználtam az elkészítéséhez:

Arc:
- Oriflame, GG, Age Defying Foundation, 'Porcelain' árnyalat (korrektorként és alapozóként is ezt használtam)
-  NYC, Smooth Skin Loose Face púder, 'Translucent' árnyalat

Szem:
- Rimmel, Professional Eyebrow pencil, '004 Black Brown' árnyalat
- Avon, négyes sz.púder, 'Lace Luxe' árnyalat (csakis a fehéres árnyalat a szemöldök alá)
- MAC, 'Dark Soul' pigment
- Riveel, metál, élénk lila árnyalat
- Oriflame, Shimmer Eye Dust, 'Purple Glow' árnyalat
- Lanmei selyempor, ciklámenes árnyalat
- Oriflame, Eye Liner Stylo, 'Black' árnyalat
- L'Oréal, Lash Architect vízálló spirál, 'Black'

Pirosító/Bronzosító:
- Essence, Sun Club Bronzing Blush, '01 Good Morning Sunshine' árnyalat
- Oriflame, terracotta Powder, 'Natural Bronze' árnyalat
- Oriflame, Blush Touch Duo, 'Pink Blush' árnyalat

Száj:
- L'Oréal, Glam Shine Diamant, 'Chrystal Bronze Glow' árnyalat




2 megjegyzés: