2011. augusztus 13., szombat

Estée Lauder négyes szemhéjpúder- Estée Lauder quattro eyeshadow

Már korábban meg szerettem volna írni ezt e bejegyzést, de eddig sajnos nem jutott rá időm. :(
Még csütörtökön kaptam egy kis csomagot, amiben a várva-várt Estée Lauder négyes szemhéjárnyalóm volt. Internetről rendeltem, szerencsére, eléggé kedvez áron jutottam hozzá.
A színei nagyon gyönyörűek, inkább pasztellesebbnek mondanám őket: '30 Sugar Cube' (satin); '67 Lilac Whimsy' (satin); '07 Smoky Ember' (shimmer) és végül '12 Wild Truffle' (matte).

Kipróbáltam mindegyiket, és természetesen szerelem volt első látásra és tapintásra is. Nagyon jó az állaguk, szinte alig peregnek le az ecsetről és a szemhéjamról is, jól fognak és rendkívül tartósak. Igaz, én erősebb színekhez vagyok szokva, és általában azokat is használom, de ezek a pasztellesek is igen tetszenek. Habár lehet, hogy nem olyan látványos az elkészített smink, mint a korábbi színekkel.

A minősége nálam a Lancome mellett van, csakis ajánlani tudom mindenkinek. Tény és való, hogy mindkét márka a felső árkategóriához tartozik, de úgy gondolom, érdemes rájuk szánni időt és pénzt.
Illetve, még egy tipp: aukciós oldalakon (vatera, teszvesz és ebay), hogyha ügyesek vagyunk, figyelünk, akkor simán ki lehet fogni olyan termékeket kedvező áron, amiket esetleg nem engedhetnénk meg magunknak.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése