2011. augusztus 25., csütörtök

Ami eddig kimaradt

Az utóbbi időszakban nem nagyon írtam egyetlen bejegyzést sem, így most bepótolom.
Jöjjön néhány kép kétféle körömről, amiket a múlt héten készítettem.





És most pedig a mai smink következik, aminek a 'dzsungel zöld' fantázianevet adtam. :D


Hogy mivel is készítettem el ezt a sminket? Tegnap megérkezett a várva várt szemhéjpúder palettám, amit az ebay-ről rendeltem. Sajnos a csomagolás összetört, mondhatni darabokra, de a kis színes korongok nem (csak kettő, de azok is egy picit).
Holnap készítek róla egy külön posztot, illetve hozom a swatch-okat is. :)



4 megjegyzés:

  1. Az első köröm nagyon jóó! És a sminked is tök jó lett:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm Nicica. Szerettem én is ezt a körmöt, csak olyan hamar lejöttek a felületről a flitterek, és a csillámok. :(

    VálaszTörlés